Str. Libertății, Nr. 264, Viișoara, Bistrița
+40 263 231 574

Asistență în caz de pană și avarie | Mercedes-Benz

Asistență în caz de defecțiune Mercedes-Benz.

Asistență tehnică la fața locului și soluții de înlocuire convenabile. Gratuit pentru toți deținătorii unui autovehicul Mercedes-Benz nou, cu service periodic.
Asistență în caz de defecțiune Mercedes-Benz

Te ajutăm să mergi mai departe, fără probleme.

Indiferent dacă este vorba despre o defecțiune în străinătate, un accident pe drumul către serviciu sau doar o întâmplare neprevăzută cum ar fi o cheie pierdută: oricând ai probleme cu autovehiculul tău Mercedes-Benz, iată la ce te poți aștepta din partea noastră:
  • Linie de urgență 24/7, accesibilă în permanență.
  • Asistență imediată on site asigurată de tehnicieni calificați din rețeaua Mercedes-Benz Service24h sau de la un partener autorizat.
  • Reparație on-site sau tractare până la cel mai apropiat partener de service Mercedes-Benz.
  • Autovehicul de schimb sau acoperirea costului pentru tren, hotel, avion etc. când este activ Mobilo.
Cum se contactează linia permanentă Service24h

Imobilizat în deplasare? Aici găsești modul în care să ne contactezi.

Sună la linia de urgență Service24
Linia de urgență gratuită pentru Asistența în caz de defecțiune Mercedes-Benz este disponibilă în permanență la +49 69 953 027 277.
Apel printr-un singur buton

 

Poți utiliza butonul aflat în calculatorul din plafonul autovehiculului tău pentru a contacta linia noastră de urgență și să ne transmiți datele tale de localizare cu o singură atingere.
Apel prin butonul SOS
Butonul SOS alăturat îți permite să apelezi linia de urgență a asistenței în caz de defecțiune chiar din mașină.
E-mail
Asistență în caz de urgență este disponibilă prin următoarea adresă de e-mail:
cs.rou@cac.mercedes-benz.com.
Garanția de mobilitate Mobilo

Mobilo: acoperă pentru tine toate serviciile și cheltuielile legate de defecțiune.

Fiecare autoturism nou Mercedes-Benz beneficiază de Mobilo, o garanție de mobilitate de 2 ani. Mobilo asigură atât costurile noastre rezultate din serviciile de asistență în caz de defecțiune, cât și pe cele de mobilitate, cum ar fi costurile pentru hoteluri, mașini de schimb etc. Îți poți extinde anual statusul Mobilo fără costuri suplimentare, până la 30 de ani la rând – pur și simplu prin întreținerea periodică a autovehiculului tău la un atelier partener Mercedes-Benz.

Soluțiile de mobilitate, pe scurt.

Sosirea și plecarea tehnicianului

Acoperirea costurilor pentru deplasarea la locul penei

.

Asistență la fața locului

Reparațiile minore sunt efectuate imediat

.

Autovehicul de schimb

Pe durata reparației, până la trei zile lucrătoare sau alternativ: avion/tren/autobuz: dus-întors pentru toți pasagerii, până la 400 euro de persoană, TVA inclus.

Tractare

Până la cel mai apropiat partener de service Mercedes-Benz

.

Taxi, serviciu de deplasare și mijloace de transport în comun

Ca soluție pe termen scurt pentru mobilitatea ta

.

Hotel

Cazare peste noapte pentru tine și toți pasagerii, până la trei zile lucrătoare și până la 400 de euro de persoană, TVA inclus.

Returnarea autovehiculului

La partenerul de service Mercedes-Benz din localitatea ta de domiciliu

.

Serviciu de livrare a autovehiculului

La tine, pe o rază de 50 km

 

 

Gestionarea accidentelor și a defecțiunilor tehnice

Întotdeauna disponibil: Serviciul Mercedes-Benz „Gestionarea accidentelor și a defecțiunilor tehnice”. Prin apăsarea butonului ”me” sau prin înregistrarea telefonică, autovehiculul tău stabilește o conexiune cu centrul de asistență clienți. Se transmit locația și alte informații relevante, cum ar fi, de exemplu, numărul de identificare al autovehiculului – dacă ai activat serviciul. În acest fel, cel mai apropiat angajat Service24h poate avea grijă de tine și de autovehiculul tău imediat, chiar dacă nu poți identifica precis unde a rămas blocat autovehiculul.