Str. Libertății, Nr. 264, Viișoara, Bistrița
+40 263 231 574

Mobilo: Asistență rutieră premium

Mobilo: Asistență rutieră premium, de la Mercedes-Benz

500621_MBAS_23019_TMX_ACCIDENT_MANAGMENT__MOBILO__Autumn__Social_in-feed_Carousel_PL_1080x1080px-1
500621_MBAS_23019_TMX_ACCIDENT_MANAGMENT__MOBILO__Autumn__Social_in-feed_Carousel_PL_1080x1080px-2
500621_MBAS_23019_TMX_ACCIDENT_MANAGMENT__MOBILO__Autumn__Social_in-feed_Carousel_PL_1080x1080px-3
500621_MBAS_23019_TMX_ACCIDENT_MANAGMENT__MOBILO__Autumn__Social_in-feed_Carousel_PL_1080x1080px-4

Cu Mobilo1 ajungeți la destinație.

În cazul unei avarii, al unui accident, al unui incident minor sau în caz de vandalism, experții noștri de pe întreg teritoriul Europei se asigură că vă veți putea continua drumul. Indiferent că vă ajută cu reparația la fața locului, vă oferă un autovehicul de rezervă sau un bilet de avion. Și dacă preferați să așteptați relaxat repararea autovehiculului dumneavoastră, vă decontăm cu plăcere o cameră de hotel.
Este suficient un apel telefonic. La numărul 0800 672 391 noi vă stăm la dispoziție oricând. În cel mai rău caz, în peste 40 de țări europene și cu peste 3.000 de parteneri de service Mercedes-Benz, vă stă la dispoziție una dintre cele mai complexe rețele de service din Europa.
Soluția pentru mobilitate Mobilo2 este standard pentru fiecare autoturism Mercedes-Benz și este reînnoită gratuit după fiecare service efectuat într-un centru autorizat de service Mercedes-Benz, timp de până la 30 de ani.
Pentru autovehicule cu prima înmatriculare între 24.10.1998 și 31.03.2008 este valabil produsul precedent MobiloLife.

Serviciile de mobilitate pe scurt.

  • Cheltuielile de deplasare ale tehnicianului la locația defecțiunii și înapoi.
  • Reparații la locul defecțiunii: reparațiile minore sunt rezolvate imediat.
  • Tractarea la cel mai apropiat partener de service autorizat Mercedes-Benz..
  • Taxi, serviciu cu șofer și mijloace de transport în comun: ca soluție pe termen scurt pentru mobilitatea dumneavoastră.
  • Serviciul de livrare autovehicul: până la dumneavoastră, pe o rază de 50 de km.
  • Autovehicul de schimb pe durata reparației sau până la 3 zile lucrătoare.
  • Bilete de avion/tren pentru continuarea călătoriei pentru dvs. și pasagerii dvs. în limita numărului de locuri conform configurării autovehiculului de catre producător.
  • Hotel: cazare pentru dvs. și pasagerii dvs., dar nu mai mult de 3 zile lucrătoare, în limita numărului de locuri conform configurării autovehiculului de catre producător.
  • Returnare autovehicul: până la partenerul de service Mercedes-Benz din localitatea dumneavoastră de domiciliu.
  • Asistență organizatorică: de exemplu, chestiuni juridice sau probleme de limbă în străinătate.
.

1Gratuit. La apelurile din rețelele de telefonie mobilă pot apărea taxe suplimentare. În țări europene neconectate: 0800 672 391 (apar costuri în rețeaua fixă).
2Mercedes-Benz Mobilo este valabil în versiunea actuală pentru modelele Clasa V, EQV, Clasa X, Clasa T, Marco Polo și Marco Polo HORIZON. Pentru toate autovehiculele cu prima înmatriculare începând cu 01.01.2012, Mobilo este valabil inițial timp de 2 ani fără supliment de service și se reînnoiește apoi, de la revizie la revizie, la partenerul de service Mercedes-Benz autorizat timp de până la 30 de ani. Pentru modelele Sprinter, Vito, Citan și Marco Polo ACTIVITY, Serviciile Mercedes-Benz MobiloVan sunt valabile în respectiva versiune actuală.